sobota, 10 kwietnia 2010

Makijaż

Zapomniany post, który czekał, czekał, przeczekał nawet zmianę koloru włosów. Jeszcze z przed Świąt Wielkanocnych, eh... kiedy to było. Włosy na szczęście troszkę mi odżyły, i czekam kiedy urosną. Tak ta zmiana to była dobra decyzja, jeszcze raz dziękuję tym którzy ją mi doradzili:)



Inspiracja: popołudniowe oglądanie Fashion TV, pokaz... nie zdążyłam zapamiętać.
Nic dziś nie kupiłam w sh, za późno wybrałam się na zakupy. Mimo zbliżających się Świąt, towar znikł,  zaczęło się szykowanie na jutrzejszą dostawę. Planuję kolejnym razem znaleźć coś w odcieniu pastelowego różu i coś białego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję:) :) :)

Autorka bloga nie odpowiada za treść komentarzy zamieszczonych przez czytelników