niedziela, 30 maja 2010

Więcej wzoru

Postępy, postępy.... Pierwszy raz w moim życiu założyłam rajstopy w jakikolwiek wzorek, pewnie gdybym miała pójść do sklepu i z własnej woli coś wybrać i zapłacić ponad 20zł jeszcze długo ten dzień by nie nastał. Ale nowe, nieużywane z sh za 50gr to już co innego. Do tego zachwyciła mnie ich miękkość. Spódnica to także nowy nabytek, dziś w roli sukienki, jeszcze nie jest rozstrzygnięte czy zostanie przedłużony jej żywot jako sukienki, czy czeka ją nowe wcielenie w postaci spódnicy. Jej wzór, kropki upragnione tak bardzo przeze mnie, długo szukałam czegokolwiek w sh w kropeczki.

Kocham kropki i kropeczki, dziś znalazłam bloga (Sayablack) na którym ich pełno, od razu trafia do ulubionych.Sukienka w kropki i wzorzyste rajstopy? czemu nie??
spódnica/skirt - second hand
bluzka/blouse - second hand
buty/shoes - second hand red herring
torebka/bag - second hand
rajstopy - second hand

7 komentarzy:

  1. łał bardzo ładna ta spódnico-sukienka :))
    byłam przekonana że to sukienka gdyby nie podpis pod zdjęciem ,dobra robota .
    Śliczne rajstopy i genialne buty do tego z sh ! masz oko .
    Pozdrawiam dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie
    xoxo Z

    OdpowiedzUsuń
  2. Rajstopki trochę się gryzą ze wzorem sukienki ale ogólnie jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję wszystkim za komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka :) Rajstopy powinnaś jednak wybrać gładkie, bez żadnego wzoru. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję:) :) :)

Autorka bloga nie odpowiada za treść komentarzy zamieszczonych przez czytelników