poniedziałek, 7 czerwca 2010

Kopertówka

Koperta kupiona w sh za 7,50 czyli troszkę drożej niż Styllove, ale skoro Darenia wybrała ją z pośród wielu, to musi oznaczać że ma coś w sobie. Większa niż się spodziewałam, pomieści wszystko co potrzeba a także to co nie jest niezbędne. Kojaży mi się z latem, pachnie jeszcze koszoną trawą. Do pełni radości jest nowiusienka, nieużywana. 
Jako element przyrodniczy dzisiaj habry oraz kończyna biała. Nieodłączne elementy mojego dzieciństwa. Gdy jeszcze nikt nie wiedział co to takiego kosiarka do trawy, wianek z kończyny można było pleść co dzień.


torebka-sh 7,50zł
sukienka-sh
rajstopy-sh
buty-sh

2 komentarze:

  1. w siedleckim lumpeksie ta sama kopertówka kosztowała 2 zł - nawet zastanawiałam się nad jej kupnem, niestety myślałam zbyt długo i ktoś mi ją sprzątnął sprzed nosa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam drugą taką samą kupioną za 5zł do oddania w dobre ręce

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję:) :) :)

Autorka bloga nie odpowiada za treść komentarzy zamieszczonych przez czytelników