czwartek, 24 czerwca 2010

Weselnie

Sukienka to jeden z droższych zakupów w sh, nie licząc butów najdroższy, ale wesele wymaga takich poświęceń:) 
Nie obyło się bez małej poprawki, uległa owa sukienka skróceniu. 
Rajstopy po krótkim czasie zmieniłam na ciemniejsze grafitowe, te jakoś nie do końca przekonały mnie do siebie. 
Do tego mała czarna koperta i czarny kwiatek we włosach, niestety i ku mojemu zdziwieniu nie widoczne.
Dziękuję wszystkim za komentarze, pod tym, poprzednim i każdym innym postem. Wszystkie Drodzy Komentujący wasze blogi dodałam do obserwowanych (anonimowo), i zamierzam odwiedzać często i gęsto. Pozdrawiam.
Proszę też abyście  nie bali się krytykować moich zestawów, bo tylko dzięki temu mogę coś zmienić.
sukienka-sh atmosphere 24,50
buty-CCC
rajstopy-sh 1zł
szal-sh 3,50

6 komentarzy:

  1. dziekuję za komentarz. widzę kolor, śliczna sukienka! ta kokarda! też lubię kupować w sh:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)) już byłam ciekawa co tam nowego u Ciebie :))
    piszesz,aby krytykować...ale tu nie ma co :))
    bardzo ładnie wyglądasz+super nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te buty są piękne!!! mierzyłam je, ale nie były zbyt wygodne. Kojarzą mi się one z Paryżem i zwiewnymi sukienkami w pastelowych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taka sukienka z sh?! masz cholerne szczęście i chyba nosa do second-handów :) zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiolussiek, Gosia, Madeleine - dziękuję:)
    Anonimowy - moje po jakimś czasie zrobiły się wygodniejsze, CCC to dziwny sklep, ostatnio szukałam tam butów z mamą głównie dla niej, jak ładne to niewygodne, jak wygodne to nie ma rozmiaru. Do tego z pewnej pary prawy był rewelacyjna a lewy katastrofa, w rozmiarówce mojej i mamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. kiecka swietna tylko nogi przez te rajstopy wygladaja jakbys miała je sine .ale kiecki mozna pozazdroscic1 o tak!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję:) :) :)

Autorka bloga nie odpowiada za treść komentarzy zamieszczonych przez czytelników