poniedziałek, 5 lipca 2010

Kolejny nudnawy zestaw

Nudnawy, ale wielce skuteczny w załatwianiu spraw urzędowych, zadziwiło mnie jak panie urzędniczki potrafią być miłe i szybkie. A może zawsze takie były?
Sweterek czarny z plecioną srebrną nitką,z pewne odległości wydaję się lekko błyszczeć.
I nowa bluzka z sh,  nudna i babcina, czekała na mnie cały tydzień w sklepie, nie chciana przez innych.

 
Żabcia wielkości paznokcia:
bluzka-sh 1zł
sweterek-sh 7,50zł
buty-sh M&Co 6,50zł
torebka-sh 1zł
rajstopy-sh 1zł
spódnica-sh 1zł

10 komentarzy:

  1. Zestaw elegancki i bardzo kobiecy:) a zarazem uniwersalny:) mi się bardzo podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. elegancja przestałaby być zachowawcza gdybyś dodała jakiś element kolorystyczny, ale i tak jest dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zazdrosna,że mnie ścigasz z tymi złotówkowymi zakupami :)
    dziś tak po Twojemu...i dobrze :)
    też mi się podoba :)
    zrobiłabym coś tylko z włosami,może jakiś kolorek dodający blasku,może jakieś podcięcie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu a w środę wybieram się na kolejne zakupy:)
    Moje włosy są niestety tragiczne tylko je umyję 3 godziny a potem klapa, znaczy klapnięte jakieś. Teraz już mi chyba na ratunek apteka została

    OdpowiedzUsuń
  5. Za to właśnie kocham sh.. że można w nich się ubrać od stóp do głów! ;)
    Zapraszam do siebie.

    Ann. z www.pinacoolada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o, ja też uwielbiam ratować niechciane przez nikogo ciuszki! Ważne, żeby były ze szlachetnych tkanin, reszta jest milczeniem ;)
    Całość bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja myję włosy raz na tydzień,są gęste i suche,dlatego współczuję osobom ,które mają inaczej...moja córa też musi myć codziennie ,więc wiem jakie to uciążliwe :(
    Sa takie preparaty z keratyną,np. włos w płynie itp,takie dodające objętości itd:)no,albo takie jak piszesz z apteki :)
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram propozycję Gosi. Lekka i jasna fryzurka na lato:) Zaszalej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. That pleated skirt looks absolutely adorable and versatile! :)

    ♥ Teresa ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Biurowa - uratowałam kolejne w tą środę:)
    Gosia- oj chciała bym tak, w ciąży i po ciąży jakiś czas, żyły mi około 3 dni, wtedy to był raj.Może jakieś tabletki typu skrzypowita zakupię
    Anonimowy z 06.07.2010- niestety nie zaszaleję, czekam aż mi odrosną, niedawno miałam blond i są podniszczone.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję:) :) :)

Autorka bloga nie odpowiada za treść komentarzy zamieszczonych przez czytelników