poniedziałek, 8 listopada 2010

NIGDY nie bądź NIEWYPRASOWANA

Nigdy nie bądź niewyprasowana - tak jak ja na zdjęciach, SPOKOJNIE TYLKO NA ZDJĘCIACH.
Gdy skończyłam prasowanie było już ciemno,  gdy jest ciemno nie ma zdjęć. 
A koniecznie chciałam się pochwalić swoją nową zieloną spódnicą. Została uszyta z bluzki Asos.
Kupiłam ją głównie ze względu na kolor już kilka miesięcy temu. Dziś jest spódnicą i dobrze jej z tym.
Tak, tak niewyprasowana koszula to istna tragedia, pobudźcie wyobraźnię, po wyprasowaniu jest naprawdę elegancka. Oraz oświadczam i obiecuję brać się za prasowanie dużo wcześniej.


spódnica/skirt - zrobiona z bluzki sh ASOS 1zł
pasek/belt - sh Levi's 1zł
sweter/ssweater - sh 2zł
płaszcz/coat - mohito ok.100zł
biała narzutka/sweter/sweater - sh 1zł
koszula/blouse - znaleziona na strychu
rajstopy-sh 1zł
buty/shoes - Wasak

19 komentarzy:

  1. Ładny ma kolor ta spódniczka....super z ciemnym sweterkiem....ja też chcę taki pasek za 1 zł....

    OdpowiedzUsuń
  2. bez zbliżeń nie było widać, że masz niewyprasowaną koszulę. :)


    bluzka, która jest spódnicą wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakbyś nie napisała,że niewyprasowane,pomyślałaym,że tak ma być:))
    Z bluzki????O cholera...Szacun!

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ta przerobiona spódnica!
    wychowałam się w latach osiemdziesiątych i wtedy bardzo lubiłam takie plisowane spódniczki...
    nietuzinkowy kolor,
    pozdrawiam Cię, hej

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor spódniczki faktycznie super !
    ale jak Ty to zrobiłaś,spódnicę z bluzki ?szkoda,że nam nie pokaałaś etapów swej pracy :)

    podoba mi się całość!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica jest super! Kolor i zakładki :) I bardzo mi się podoba to co robisz z warstwami na górze.. sweter - płaszcz - narzutka ekstra efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się kolor spódniczki:) i ten biały sweterek, z chęcią bym Ci zabrała te rzeczy:D

    OdpowiedzUsuń
  8. jak wchodzę na blogi i widzę takie lumpowe łupy w takich cenach to żal dupę ściska, że w moim mieście tak w sh zdzierają, skandal

    OdpowiedzUsuń
  9. spódniczka wyszła po prostu genialnie! ten kolor jest wspaniały i pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama uszyłaś tę spódnicę ? Niewyprasowana koszula ma czasem wiele uroku :) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka świetna, troche sobie nie wyobrażam jaka z niej byla bluzka :) Pozdawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. spódnica z bluzki?brzmi i wygląda ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love the color of your skirt and the knitted sweater.

    OdpowiedzUsuń
  14. ta zielona spódnica jest fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam taka spodniczke plisowana jak byłam w podstawowce - strasznie jej nie lubialam -a le mam do niej sentyment i nadal wisi w mojej szafie :)

    Gratuluje pomyslu - ladny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podobasz mi się w tym wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję:) :) :)

Autorka bloga nie odpowiada za treść komentarzy zamieszczonych przez czytelników