niedziela, 5 grudnia 2010

Szpilki na śniegu

Nie lubię zimy, śnieg nie nastraja mnie optymistycznie. Ale bezkarne zjeżdżanie z dzieckiem na sankach - czemu nie.
Intensywnie myślę już o wiośnie.
Kolejny pokaz który mnie zachwycił to Dolce&Gabbana.
Wszechobecna biel, koronki  TU, TU, TU, TU, TU i TU POZOSTAŁE po kliknięciu można zobaczyć szczegóły, a jest co podziwiać. Jeszcze torebka TU, TU, TU, TU
Może by tak uszyć jakąś spódnicę z obrusu??? Pomysł kontrowersyjny, ale chyba dobry.





 


blouse/bluzka-levi's second hand 1zł = 0,25 euro
jewellery/bransoletki-prezent/gift
skirt/spódnica-sh 1zł
rajstopy-sh ok. 1zł
shoes/buty-Wasak prezent/gift
sweater/sweter-sh 2zł



25 komentarzy:

  1. I love the tee shirt. Thanks for sharing the photos of you in the snow and drop by me too when you have time.

    Cheers.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny t-shirt!!!!!!!!
    bardzo ładnie wygląda w połączeniu ze spódnicą :)
    świetny blog! będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...no to do dzieła...szyj!!!!Ładna całość ale bardzo mi się zrobiło zimno....ja nigdy nie zdecyduje się na takie foty na śniegu bo w moim przypadku może się to skończyć źle...ale Ty jesteś młodziutka ....a ten sweterek zabieram...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw +fajne rajtuzki :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw;)pewnie było ci cholernie zimno a jak nie to musisz być gorącą kobitą;)pozdrawiam aaaa i kolekcja śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O,jak ładnie:)Z obrusa?Trzeba najpierw mieć obrus:))Ja nie mam,ale mała strata,bo nie umiem szyć.Ale jak Ty uszyjesz-będę podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj aż zimno mi się zrobiło :)
    Świetny t-shirt

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw. Rajty też. Ale jestem przerażona Twoim rozbieraniem się w to zimno!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. I am cold just by looking at your pictures. You had some courage to pose wearing short sleeve shirt in this weather.
    Anyway, great look, very rock chic.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż mi się zimno zrobiło . Muszę przyznać jednak że bluzka i rajstopy są boskie. Ale takie tanie ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweter świetny! I jak się patrzę jak stoisz w tym krótkim rękawku, to aż trzęsę się z zimna. xD
    Zakochałam się w pierwszej sukience D&G! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny t-shirt i rajstopki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta Bluzka jest piękna, jak ci się znudzi daj znać! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tshirt podoba mi się, kojarzy mi się z koszulkami guns and roses

    PS. A może skusisz się na kolczyki?:)Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie wyglądasz:)
    Tshirt super, urocze rajtki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię takie swetry, Twój na pewno jest ciepły. T-shirt bardzo ciekawy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lovely shirt and tee! you must have been freezing in the snow before you put your cardi on!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna spódnica i bluzka:) i widzę zmianę wyglądu bloga - super:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny sweter , cieplutki , milutki w sam raz na takie mroźne dni .

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie! Całość super :) Rajstop zazdroszczę ;)
    P.S Bardzo fajne logo zrobiłaś :) Piękne zdjęcie, świetnie wyglądasz i całość na wejście zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. szpilki na giewoncie...

    super t-shirt

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks for the comment dear! I love how you wear tshirts and make them look so stylish! The polka dots are so cute too!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję:) :) :)

Autorka bloga nie odpowiada za treść komentarzy zamieszczonych przez czytelników