piątek, 17 grudnia 2010

Wyginam się śmiało by....

Wyginam się śmiało by pokazać NOWE BUTY. Ok, możecie spokojnie oglądać zdjęcia wcale tak bardzo si.ę nie wyginam.
Może to nie czas na kupowanie takiego obuwia ale czy mogła bym je zostawić same w sh. Kusiły obcasem, platformą, stanem idealnym i ceną 19zł.
Zakupy zaowocowały jeszcze kopertą w ciekawym kolorku (1zł). Mimo że wydaję się bardzo cienka pomieści mój wyjściowy zestaw podstawowy.
W kolejnych postach pochwalę się jeszcze cienkim paskiem i bluzką na której wzorze każdy widzi co chce.

Krótka wnikliwa obserwacja i już wiem że mój szalik to nie Burberry. Nie ten wzór, mam jeszcze jeden podobny, także trzeba go zweryfikować.











buty-sh fiore 19zł
rajstopy-sh 1zł
spódnica-produkcja własna (materiał sh 1zł)
pasek-sh levi's 1zł
bluzka-sh atmosphere ok.11zł
narzutka-sh ok.4zł
szalik-sh  1zł
torebka-sh Jasper Conran 1zł



31 komentarzy:

  1. buty i torebka wymiatają, takie zdobycze za bezcen, to ja rozumiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. super but! i jasper! I bluzkę z Atmo mam tą samą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No,buty zacne.Ja ostatnio musiałam zostawić w sh przepiękne buty,bo nikt u nas nie ma akurat takiego rozmiaru :/

    OdpowiedzUsuń
  4. venila kostis - dokładnie, taka cena butów to nawet mi się nie śniła

    panna marta. - dziękuję, ta bluzka jest dość popularna na blogach, widziałam ją już na około 8

    Alcyna - trzeba mieć jeszcze trochę szczęścia żeby to był akurat ten rozmiar, ostatnio widziałam cudne buty w rozmiarze 1 nasze 34 popatrzyłam , pozachwycałam się i zostawiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza bluzeczka... a szalik... burberry nie burberry- co za różnica. Grunt, że ładny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty świetne! I kopertówka.
    Może i nie Burberry, ale za to nawet bardzo podobny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne połączenie wszystkiego!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne buty!! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie te buty są cudowne to normalnie głowa boli!!!!! coś pięknego!
    całość naprawdę gustowna,w Twoim stylu,extra!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz przepięknie! Buty są cudne, torebka również.
    I widzą nowy nagłówek bloga z jakąś piękną kobietą...

    OdpowiedzUsuń
  11. ...buty super...kocham szpile...koperte zabieram...ładna całość...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz przepięknie! Buty są cudne, torebka również.
    I widzę nowy nagłówek bloga z jakąś piękną kobietą...

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bym takich butów nie pozostawiła . Śliczne są . Piękne są . Eleganckie są . No po prostu cudo . A wiosna w końcu przyjdzie i będziesz zadawać szyku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super te buty!!!! I to za taka cene! gratuluje :)))
    Torebka tez zawodowa :))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty farciaro, trafić na takie buty to trzeba mieć szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty swietne, a kopertowka to prawdziwa perelka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki takim skarbom masz niepowtarzalną (i pełną) szafę. Mobilizujesz do częstszych second-handowych wypadów!

    OdpowiedzUsuń
  19. uwilbiam kopertówki..zazdroszcze Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie jak zawsze................

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudne buty! I kopertówka śliczna :) Masz szczęście do łupów ;)
    U mnie też Święta trącają smutkiem,podobnie jak u Ciebie mimo to i na przekór temu życzę Ci by jednak jakieś powody do uśmiechu znalazły się dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz prześlicznie, ten styl pasuje do Ciebie rewelacyjnie po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty świetne, grzechem byłoby je posatwić, a cena taka .... że właściwie za darmo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękna kopertówka

    http://taconesmuylejanos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję

    Koliberka - dziękuję podwójnie

    OdpowiedzUsuń
  26. tu dalas super klase, cala kompozycja szczegulnie bluzeczka,torebka odstrzalowa super

    wlodek filipek

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję:) :) :)

Autorka bloga nie odpowiada za treść komentarzy zamieszczonych przez czytelników