niedziela, 9 stycznia 2011

A N I A SZYJE, moja wersja L A N V I N


 My first dress - hand made.
 Udało się - mi, totalnej amatorce krawiectwa. Bez wykrojów, bez manekina. Sukienka w szyciu jest czasochłonna ale naprawdę prosta.
Moja wersja z miękkiego dość sztywnego materiału, bez surowych krawędzi. Guma w pasie umożliwia ułożenie materiału. Tylko trochę za długa wyszła, poprawię się następnym razem.
Teraz czas na żółtą, różową, różową, w kropki, paski....
sukienka/dress - produkcja własna/hand made
buty/shoes - second hand 19zł, 6,50zł

54 komentarze:

  1. extra, sukienka robi wraż :) a Ty masz extra zdolności i wyobraźnię!

    OdpowiedzUsuń
  2. BRAWO za sukienkę!!!


    Ma ciekawy materiał i dużo lepsze wykonanie niż ta od Lanvin. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednak nie trzeba wydawać pieniędzy, wystarczy odrobina wprawy i voila

    OdpowiedzUsuń
  4. no ładne jajca!
    pierwsza sukienka ? to naprawdę sukces!!!!

    mam w domu maszynę,ale nie jest moja,też chcę sobie zakupić :(

    no to teraz zaczniesz się stroić,tylko materiał też kosztuje,to już nie będzie złotówka :(

    dzisiaj musisz nadrobić tę nieprzespaną noc !

    OdpowiedzUsuń
  5. haha zgadłam :) świetnie Ci wyszło naprawdę jestem pełna podziwu

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie jest idealna! I długość też odpowiednia. Jak ta jest pierwsza i tak wygląda to wielkie brawa Ci się należą!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję:)

    Gosia ten materiał leżał już dobre 20 lat. Liczę na to że w sh trafi mi się jakiś materiał wtedy będzie i za złotówkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetnie ! Super substytut dla tych drogich z H&M

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój Lanvin jest ładniejszy niż Lanvina Lanvin :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OO ja nie mogę!! mi możesz też taką zrobić hihihi:D piękna ta sukienka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. No zgadzam się z dziewczynami.
    Wyszło genialnie,wygląda lepiej niż te z H&M i jeszcze bez wydania ani grosza.
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję! pierwszy projekt i bardzi ambitnie,a wyszło świetnie. Ja trochę się zaprzyjażniałam z maszyną,ale udało mi się tylko przeszyć firanki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna sukienka! gratuluję talentu

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna sukienka! gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny krój i kolor też fajny, obie pary butów cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki dziewczyny:)

    Aube - wydałam aż 10zł na suwak, nić i gumę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyszło rewelacyjnie, choć faktycznie możesz ciut skrócić, będzie bardziej sexi...

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jest! Choć wolałabym z innego materiału.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna! powinnaś uszyć jeszcze jedną, krótsza gdyż pozwalają na to Twoje nogi i w intensywnym kolorze ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie Ci wyszyła ; o ja uszyłabym jeszcze rudą i chyba sobie taką sprawie u mojej krawcowej. (;

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyszła naprawdę dobrze!
    Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pełna podziwu jestem, gratuluje inwencji i zapału. Super ci wyszła. Jeśli moge coś dodać,ja bym dodała zaszewki w talii z przodu i na pupie, zeby robila wrazenie dopasowanej na dole, ale wtedy musialbys wszyc suwak z boku, ale to juz chyba wyzsza szkoła jazdy, ja bym nie uszyła hehe
    Mam antytalent w rękach hehe
    Pozatym zachwyca mnie ta falbana i prosty krój.

    OdpowiedzUsuń
  23. verywildberry, - DIY to coś przerobionego lub szytego według czyjejś instrukcji krok po kroku, słownik prawdę Ci powie, czyli jednak hand made

    Porsher - suwak już jest, zaszewki można dorobić, w następnej o tym pomyślę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gorgeous dress - I can't believe that you made it yourself!! It looks amazing on you- great job!!

    XOX,
    Karen

    http://rubytuesdayfashionanddesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyszła SUPER. Nawet brak zaszewek nie "kaleczy" całości. Pasek jest świetną alternatywą przy prostym fasonie. Gratulacje. Czekam na kolejne zrealizowane projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I love your dress. It looks a lot like one I saw in the Lanvin ♥ H&M collection!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie Ci wyszło...pięknie wyglądasz....

    OdpowiedzUsuń
  28. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Chcę taką!

    OdpowiedzUsuń
  29. Very very pretty dress!
    xoxo /Sara and Emma

    OdpowiedzUsuń
  30. Wowww!! You are so talented!!! Such a beautiful dress. I'm following you :) <3

    skiepies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. sukienka wyszła super, świetnie Ci w niej.

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialnie Ci to wyszło! Naprawdę, prawie jak Lanvin :D

    Przy okazji zapraszam Cię na bloga do wzięcia udziału w konkursie :)
    http://wildfox7.blogspot.com/2011/01/k-o-n-k-u-r-s.html

    OdpowiedzUsuń
  33. chodziło mi o to, że może Ty byś zrobiła dla nas taki mały DIY, jak zrobić sukienkę w stylu Lanvin, hm?

    OdpowiedzUsuń
  34. great dress and love your heels:)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowna sukienka!!!!

    http://jozefinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. verywildberry, - aaaachaaaa, odezwała się moja ciemna strona mocy w rozumieniu tekstu czytanego, na początek spróbuje zrobić instrukcje czegoś prostszego, dokładny opis jak uszyć taka sukienkę zajął by mi chyba więcej niż jej szycie

    Wszystkim bardzo dziękuję za komentarze

    Biurowa - przyjeżdzaj, uszyjemy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. jestem pod totalnym wrażeniem !!! WoW !

    OdpowiedzUsuń
  38. i love your dress! it really reminds me of the lanvin for H&M collection!

    xoxo

    www.afashionhouseofcards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. wow, jestem pod mega wrażeniem, pięknie Ci wyszła^^

    OdpowiedzUsuń
  40. Czy mogłabyś dodać instrukcję jak zrobiłaś tą piękną suknię? Jestem pod ogromnym wrażeniem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. WOW, this is even better than the original! Love it! How long did it take you to make this dress?

    OdpowiedzUsuń
  42. Lanvin sam w sobie jest bardzo fajny, jego projekty też bardzo odbiegały od tego co uszyło H&M niestety, a żółta sukienka jest najlepszym przykładem, jeśli chodzi o instrukcje, mogę podać tylko ogólnikową dla kogoś kto szyć umie, dokładna zajęła by mi chyba więcej niż jej uszycie

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow! zazdroszczę talentu i cierpliwości!
    wyszła Ci genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  44. Fantastycznie! Ale masz talent :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję:) :) :)

Autorka bloga nie odpowiada za treść komentarzy zamieszczonych przez czytelników