środa, 27 kwietnia 2011

Nie mogę rozstać się z szelkami

Szelki to mój wiosenny faworyt. Przydały by mi się jeszcze czerwone, zielone i żółte.
Kto wie, może na kolejnych second hand'owych zakupach spełnię swe zachcianki.
Może też znajdę wymarzone koturny:) - to już by było zbyt piękne by mogło być prawdziwe:)
Na ostatnim zdjęciu moja dzisiejsza pani fotograf. Nie dość że wykorzystałam ją do robienia zdjęć, to jeszcze podniosę sobie jej zdjęciem walory estetyczne mojego bloga.
Ten zestaw kosztował mnie 9,50zł.

Suspenders my hit of spring. I'd wanted to buy a suspenders in yellow, red and green. Might be able to buy them second hand. This set costs 2.50 euros.
szelki/suspenders - second hand 1zł
bluzka/blouse - second hand 1zł
spódnica/skirt - second hand blouse 1zł + DIY
buty/shoes - second hand 6,50zł

19 komentarzy:

  1. Ładna spódniczka :)

    Pozdrawiam, agNeSSka

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka fajna, ale jakoś razem mi się to nie widzi. Troszkę nie mój styl:)

    pozdrawiam
    http://jeilliebean.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uhuhu cena prawdziwie szałowa :)
    stanowczo uwielbiam szelki, mam ich kilka sztuk i muszę coś z nimi zrobić! od jakiegoś czasu przymierzam się do założenia takich w stylu 'wylało się na nas kilka słoików farb' :)
    spódnica cudny kolor ma! :)

    Pozdrawiam :)
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu całość sprawia wrażenie niechlujnej... Zakryłbym tę gumkę w spódnicy paskiem. Spódniczka albo jest zbyt wysoko podciągnięta, albo po prostu za krótka. Szelki założone jakby na siłę,bo się podobają i muszą być:)Ale spróbuj może do jakiejś bardziej eleganckiej spódniczki?
    Pozdrawiam,
    Jan K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your green skirt!

    xx
    Jen

    http://belledecouture.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się spódnica. Zarówno kolor jak i krój :).

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz :D
    Pozdrawiam Julka :)

    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny set !


    zapraszam do siebie, nowy post :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne szelki, widziałam cie w programie Moda z bloga, siwetnie sobie poradzilas :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor spódniczki jest boski:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Colorblocking with your skirt! Great way to do it.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna całość,na luzie,lekko i wiosennie :))

    a pani fotograf to sliczna młoda osóbka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie i tak najbardziej podoba się spódniczka, śliczny kolor i plisy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. You are rockin' the suspender girl!

    OdpowiedzUsuń
  15. great suspenders!! they really work for you!

    cute & little

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za miły komentarz :) Uroczy zestaw chodź te szelki mnie nie przekonują :) Widziałam Cię dzisiaj w powtórce programu " moda z bloga " bardzo dobry występ :) Też chciałam pojechać na casting ale Warszawa jest tak daleko :((
    Pzdr. cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pamiętam swoje czerwone szelki sprzed kliku lat ...teraz chyba muszę zdobyć nowe ,rzeczywiście to świetny gadżet .całość bardzo na tak !

    OdpowiedzUsuń
  18. No widać, że nie możesz rozstać się z szelkami i ze spódniczką też ;p ślicznie! :**

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję:) :) :)

Autorka bloga nie odpowiada za treść komentarzy zamieszczonych przez czytelników