czwartek, 23 czerwca 2011

Film Gillette cz. 1 + mój zestaw

Dziś pierwszy film w kampanii Gillette. + mój zestaw w którym film był kręcony.
Z filmu dowiecie się co dokładnie testuję i jakie są moje pierwsze wrażenia.
Pasiasta bluzka jest w mojej szafie od ponad miesiąca ale jakoś nie miałam okazji jej pokazać.
Nowością jest też pierścionek i koturny. Ale to dlaczego dostałam taki prezent wyjaśnię dopiero po 17 lipca:)




Film na YouTube TU





 

 

spodnie/pants - second hand 1zł
bluzka/blouse - second hand 1zł
pasek/belt - prezent/gift
pierścionek/ring - NewYorker gift 
buty/shoes - NewYorker gift

26 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz:) spodnie są super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wyglądasz !
    zajrzyj też do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  3. ha,ha...świetny filmik :)))
    widzę kariera medialna w toku :):):)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. ceny z lumpka zabójcze ;) a kolor spodni niesamowity!

    www.swiat-katarzyny.blogspot.com zerknij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosia - z moim yyy yyyyyyyyyy yyy chyba raczej nie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. chwilami bardzo szumi, moze nastepene filmiki nagraj w domu w jednym miejscu? bedzie lepiej slychac:)
    love- twoje koturny!

    OdpowiedzUsuń
  7. anonimowy - w domu też jest szum to tylko mój zwykły aparat:), w kolejnych nie będzie słychać wiatru i to powinno pomóc, jeśli chodzi o koturny to jest ich sporo po około 75zł ja kupowałam w Blue City.

    OdpowiedzUsuń
  8. gorzej niż sławetny haul zakupowy... masakra!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fashion Extravert - :):)

    anonimowy - pewnie jesteś z gimnazjum tam słowo masakra to ulubione słowo, o ile google dobrze mi podpowiedziało to dziewczyna ma uroczy i przesympatyczny głos, a porównanie do niej to bardziej komplement nawet jeśli wychodzi się gorzej

    OdpowiedzUsuń
  10. zielony nie jest moim kolorem, ale te spodnie powalaja. sa dobrze skrojone, maja fajne ciecie, dlugosc. Rewelka!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie w ładnym kolorze i świetne koturny, chyba bardzo wygodne....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, coś mi się filmik nie chce odpalić :/ Spróbuję potem.

    A zestaw jest świetny - tak rzadko mamy okazje oglądać Cię w spodniach :))) Piękne kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  13. love the color of your pants!


    We've great Giveaways for 650€ (Ray Ban Wayfarer, Costume National, Le Coq Sportif) for our readers on our blog Schöngeist!

    http://schongeist.blogspot.com/2011/01/giveaway-for-650-women-men-costume.html

    Burcu

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw:) Jak zwykle za bezcen. Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love those green pants! SO cute!

    stylebymj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne koturny i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję:) :) :)

Autorka bloga nie odpowiada za treść komentarzy zamieszczonych przez czytelników