środa, 22 czerwca 2011

Gillette Venus

Będę testować produkty Gillette Venus. Tym razem zamiast czytać będziecie mogli obejrzeć trzy filmy.
Z czego dokładnie składa się zestaw który otrzymałam dowiecie się z pierwszego klipu, trzeci będzie podsumowaniem a o drugi na razie nie pytajcie mnie:)
Zaskoczył mnie pewien element zestawu (nie ma go na zdjęciu poniżej) i myślę że jest to coś co usatysfakcjonuje większą część kobiet i w pewnym sensie także współlokatorów tych kobiet, w jaki sposób? zapraszam do oglądania:)

 Do usłyszenia:)

Mam straszne zaległości w blogowaniu, wszystko szybciutko postaram się nadrobić. Z każdym filmem będę zamieszczać też zdjęcia zestawu. Nie zapomniałam o instrukcji ona pojawi się pierwsza:)

7 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa rezultatów testu. Sama ostatnio sprawiłam sobie w końcu porządną maszynkę Gillette Venus Vibrance i jestem z niej mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kochana!! Zawsze jest mi miło usłyszeć Twoją opinię :***

    P.S. Wcale nie we wszystkim ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. O więc czekam na filmiki.I na opinie co do tej maszynki.

    OdpowiedzUsuń
  4. błagam, powiedz, że nie będzie "golenia na antenie" :(

    OdpowiedzUsuń
  5. sh - nie mogę zdradzać takich tajemnic:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym też przetestowała to cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję:) :) :)

Autorka bloga nie odpowiada za treść komentarzy zamieszczonych przez czytelników