wtorek, 26 lipca 2011

Na ulicach neony a u mnie zwyklak

Z tymi neonami na ulicach to przesadziłam, czasem widać pojedyncze osoby, za to w sklepach roi się od nich nawet w moim niewielkim mieście.
Wypatrzyłam też kilka różnych marynarek nawiązujących do Zary, tych z podwiniętymi rękawami. Sklepy szybko zareagowały na już powoli przemijający na blogach trend.  
A u mnie zwyklak:

Set of a walk.




spódnica/skirt - hand made
pasek/belt - second hand 1zł + DIY
bluzka/blouse - second hand 1zł + DIY
buty/shoes - second hand 6,50zł


19 komentarzy:

  1. i really love every single piece of this look. amazing mix of patterns. pretty cool.

    http://wardrobexperience.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o boże okropna bluzka i buty też brzydkie:p spódnica ładna i pasek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zwyklak ale jaki! Podoba mi się niezmiernie ta etniczna bluzka :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko mi się podoba i ten wzór na spódnicy chodzi za mną marzy mi się sukienka

    ładnie wyglądasz

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. dodaję do obserwowanych! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi! I like this post so much, you look really great!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. E tam nudno, super połączenie wzorów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolory.;D Super blog .;)Obserwuje.;D

    OdpowiedzUsuń
  9. wole zestaw z ta spodnica z ostatniej notki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I absolutely love that houndstooth patterned skirt! It looks amazing on you! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie mi się Twoje spódniczki podobają! ta też powala!

    pozdrawiam.

    http://curly-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze, że duża dostępność neonów jest - w końcu Polki mogą szaleć a wręcz czasem są zmuszone i czerń i szarość odeszła na jakiś czas !!!

    ale Twój "zwyklak" jest baaardzo fajny :D
    buciki bym Ci porwała :D
    prezentujesz się świetnie w tym zestawie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz, Twój styl to trochę nie moja bajka ale kurczę jesteś tak konsekwentna i wierna retro i to mi się bardzo podoba:D Przeważnie zawsze wyglądasz niebanalnie i wyróżniasz się z tłumu, a to jest bardzo fajne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. anonimowy 22:10 - za stara jestem i nie wiem co to znaczy hi hi

    Natalia Mocha - dostępność jest ale niestety nie zauważyłam żeby z tego dobrodziejstwa bardzo korzystał ktoś, tylko pojedyncze osoby, inna sprawa że jakość niektórych ubrań odstrasza

    JUDY - :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. takie połączenie,które tutaj wykonałas - kocham!!!
    gosia
    http://gosinychciuchwkilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję:) :) :)

Autorka bloga nie odpowiada za treść komentarzy zamieszczonych przez czytelników