poniedziałek, 25 lipca 2011

Opaska hand made

Uszyłam spódnicę a z resztki materiału opaskę. Już nie będą marznąć mi uszy a włosy na wietrze żyć własnym życiem. 
Mój własny mąż co prawda bardzo mgliście odpowiadał czy można się w takim czyś pokazać ludziom i zasiał niepewność w mej głowie. Ale i tak szczęście uszu zwycięży:)
Zestaw jak na jesień ale przy 12stopniach C ciężko chodzić z gołymi nogami:(
Jest też fryzura która zadowoli anty fanów mojej grzywki.
Jak wam podoba się opaska, czy macie co do niej jakieś sugestie????


My new skirt hand made and hairband hand made. Now I am warm in the ears:)
like to you?
Autumn weather is, and set as the autumn.
New bag, blouse and sweater from second hand.




 





spódnica/skirt - hand made
opaska/hairband - hand made
torebka/bag - second hand river island ok. 7zł
bluzka/blouse - second hand hand river island ok. 4,50zł
buty/shoes - second hand 19zł
pasek/belt - gift
sweterek/sweater - second hand 1zł













21 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda z tą opaską! A spódnica wyszła CI ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi opaska się nie podoba.Nie lubię tego typu ozdób.

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahaha "bardzo mgliście odpowiadał" - dobre, dobre :)
    Opaska jest fajna, na pewno się będziesz rzucać w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Loving this look! Color palette is lovely, make-up spotless! Skirt and headband.. aaah, can I just say WOW?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie, tak retro :) Oryginalnie i inaczej, a to plus!

    OdpowiedzUsuń
  6. spódniczka cudeńko a opaska doskonała ale chyba tylko do zdjęcia jak dla mnie. Ja doszyłabym kokardkę np pod kołnierz białej bluzki

    pozdrawiam
    myonlyspotlight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna spódniczka i opaska też, wyglądasz w niej nieco inaczej ale całkiem ładnie....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. spódnica z bluzeczką przepięknie się komponuje :)
    Cały zestaw cudowny! Podoba mi się połączenie opaski i spódniczki (wzorów), a na dodatek przepiękny jest tył opaski ;o :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lata dwudzieste, trzydzieste i czterdzieste. Taką masz specyficzną urodę w tej opasce...
    Próbowałaś sobie zrobić sobie fale na włosach? Tak mi się skojarzyło z Polą Negri :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! ale fajny pomysł :))) Bardzo fajnie to wygląda - niecodziennie, a ten tył jest uroczy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Twojego bloga ! i to jak przerabiasz ubrania z SH !

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz prześlicznie! Sweterek jest uroczy, opaska super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you for your comment! you look adorable! love the matching scarf and skirt!

    OdpowiedzUsuń
  14. spódnica jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten stroj jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna stylizacja!! biały sweterek mnie po prostu urzekł...

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie ! ta opaska jest cudowna i bardzo Ci pasuje ! ogólnie bardzo fajnie !

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne buty!

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za opinie:):):)

    Biurowa - obawiam się że fale to nie na moje zdolności, ale kiedyś planuję dorobić się lokówki

    OdpowiedzUsuń
  20. normalnie jestem pod wrażeniem,widzę ,że się dobrze bawiłaś :)
    sesja świetna

    http://gosinychciuchwkilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję:) :) :)

Autorka bloga nie odpowiada za treść komentarzy zamieszczonych przez czytelników