sobota, 9 lipca 2011

Żółty dodaje mi energii

Tym razem połączyłam żółty z bielą. Nowością jest bluzka.
Dziś będzie trochę kosmetycznie, na allegro zakupiłam podkład z którego jestem bardzo zadowolona:)
Powróciły upały a upalny dzień to najlepszy dzień na przetestowanie nowego podkładu:) 
Do tej pory padało i było dość chłodno, a byłam ciekawa jak ten puder przetrwa konkretne temperatury.
Revlon ColorStay działa jak należy, dobrze kryje, nie ściera się, a co najważniejsze nie zmienia koloru w ciągu dnia. Obiecane 16 godzin jest w stanie niezmiennym. 
Godny polecenia dla mnie porównywalny do Este Lauder Double Wear, pachnie prawie identycznie, efekt jest taki sam, za to jest tańszy o około 90zł.
Wybrałam najjaśniejszy odcień Ivory 110 (idealny dla mnie był by 130 ale gdzie go znaleźć??),  na to nakładam odrobinę ocieplającego pudru Lavertu 03.
Jestem z niego tak bardzo zadowolona że na razie nie mam chęci na żadne inne podkłady.
Jedyną wadą jest brak pompki w opakowaniu. Pierwszy raz zetknęłam się z nim przy okazji nagrań do "Moda z bloga" i wymiana z Max Factor Lasting Performance (ciemnieje w ciągu dnia a część gdzieś znika) okazała się strzałem w dziesiątkę.
Ale jeśli znacie jakiś podkład który mógłby mnie zadziwić koniecznie napiszcie:)

My outfit: combination of yellow skirt with white blouse new.
I am very pleased with the Revlon ColorStay. I chose the lightest shade 110 Ivory. Powered promised 16 hours. Important for me is that it does not change color during the day.
You can compare it to Este Lauder Double Wear.








spódnica/skirt - hand made
bluzka/blouse - second hand TopShop 1zł
koperta/bag - second hand 7,50zł
buty/shoes - NewYorker gift
naszyjnik/necklace -  NewYorker gift
bransoletka/bracelet - gift from my husband
bransoletka cienka/bracelet - gift 
pierścionek/ring - NewYorker gift



27 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw jak i fryzurka- podobaja mi sie te lekko pofarbowane koncowki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za recenzję podkładu - poszukuję "idealnego" dla mnie - może to ten?!
    świetne sandałki

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa i bluzka i spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. ThimbleLady - :)na youtube jest dużo dobrych opinii na jego temat, są dwie opcje do skóry sucha normalna i mieszana tłusta jak się nie mylę, ja mam ten drugi, kosmetyczka mi doradzała też przy trudnościach z wyborem koloru kupować raczej jaśniejszy niż za ciemny, a nawet na samym allegro jest dużo dokładnych opisów kolorów, jeśli lubisz bardzo trwałe podkłady to ten może być ideałem:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your outfit and hair cut!!!

    LOVE minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny makijaż,bardzo ładny kolor szminki, ja na lato używam podkładu LOVELY/rozświetlający,naturalny/... coś nie mogę przekonać się do żółtego i nie wiem dlaczego a przecież to taki ładny,słoneczny kolor....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie skomponowana całość i idealnie dobrane dodatki! No i fajne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. You look great!!!! nice skirt and your hair!!! You are beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne są te buty! niestety na mnie za duże. Świetne zestawienie ze spódniczką i dodatkami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit i bardzo ładnie Ci w takiej fryzurze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. you look totally stunning in these gold tones.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz w tym stroju bardzo zgrabnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely outfit! The skirt is so special :)

    xxx London <3

    OdpowiedzUsuń
  14. thsi outfit is amazing!every piece is perfect.u look wonderful :D

    OdpowiedzUsuń
  15. love the bright skirt and of course those yellow sandals! so summery:)

    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. jak Ty ślicznie wyglądasz :)
    dawno Cię nie widziałam,bo byłam parę dni na wakacjach....a Ty tu tak piękniejesz !
    super makijaż!
    gosia
    http://gosinychciuchwkilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Łaaa, ja też chcę taką spódnicę! Zdolna bestia z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja podobnie jak ktoś powyżej zaczęłam używać specyfiku firmy LOVELY a mianowicie jest to puder minerlany. Kupiłam go na wyprobowanie bo miałam wziąć ATORA bo miałam okazję mieć go na sobie ale postanowiłam zobaczyć jak będzie wyglądał ten puder mineralny na dłuższą metę. Więc póki co wybrałam tańszy i okazał się super. Puder mineralny nie zatyka porów i ja również mam cerę mieszaną tłustą i sprawdził się idealnie :D Wcześniej używałam musu dość drogiego i już odszedł w niepamięć choć minął dopiero niecały miesiąc :P

    OdpowiedzUsuń
  19. J'adore la jupe ahah ♥

    http://petit-oiseau-fougasse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję:) :) :)

Autorka bloga nie odpowiada za treść komentarzy zamieszczonych przez czytelników