czwartek, 8 września 2011

MÓJ FOTOGRAF + CZERWIEŃ I ZIELEŃ

A oto mój dzielny fotograf, dzielny bo trzeba być dzielnym robiąc prawie co dzień zdjęcia szafiarce, a jeszcze bardziej dzielnym gdy owa szafiarka wyciąga na zakupy, w nagrodę wynalazłam mu widniejącą na zdjęciach kraciastą marynarkę. Fotografowi cmok, cmok:)
Mój zestaw: z racji że na koszuli są małe zielone kropeczki dopasowałam do niej również zieloną spódnicę i naszyjnik.
Miłego wieczoru:)


My photographer and his new jacket from second hand. My outfit: red and green.
 buty/shoes - second hand 6,50zł
spódnica/skirt - z bluzk Asos second hand 1zł + DIY
koszula/blouse - second hand 1zł
naszyjnik/necklace - DIY
 sweter/sweater - second hand 1zł
kosz/bag - vintage
 

15 komentarzy:

  1. ta marynarka dla fotografa jest w dechę! chętnie wyszperałabym taką dla mojego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę wyjść z podziwu. Jak można znaleźć takie perełki w second handzie? Też bym chciała :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobni jesteście do siebie i pasujecie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia:D bardzo podoba mi się Twoja spódnica, marynarka super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczka urocza :) baardzo sympatyczny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG!;)Czy Ty zamieszczasz tylko pozytywne komentarze? Chociaż jak się wczytać w nie, to duuuużo w nich dyplomacji.
    Aniela K.

    OdpowiedzUsuń
  7. anonimowy - zamieszczam wszystkie komentarze poza "wpadnij do mnie koniecznie" a moim naczelnym krytykującym jest Jan K. którego serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. meska marynarka super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. spódnice masz w świetnym kolorze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna spódnica - plisy i ten kolor to dla mnie idealne zestawienie ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kosz :) wyglądasz super w tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. buciki przepiękne :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny zestaw, podoba mi się połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. marynarka rzeczywiście boska :) taka na czasie, w sensie - jesienna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cute look. i love especially this thrifted knit jacket...

    http://wardrobexperience.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję:) :) :)

Autorka bloga nie odpowiada za treść komentarzy zamieszczonych przez czytelników