sobota, 7 stycznia 2012

Postanowienie noworoczne

Od dawna chodziła za mną zmiana adresu, na taki który, da się przeczytać. Zakładając bloga nie myślałam że kiedykolwiek ktoś mnie będzie pytał o jego nazwę.
Tak więc jest - nowy blog.
Zawartość postów ta sama, na stronie cały czas trwają zmiany.

Długo mnie nie było, mam jeszcze niedokończone sprawy, związane z polską służbą zdrowia.
Więc, jak każdy wie, może to jeszcze potrwać.
Drugi powód, brak zdjęć. Mój fotograf pracuje o jakichś dziwnych porach:)
W poniedziałek ma wolne więc...:)
Jedyne czym dysponuje to focie z lustra jeszcze z Warszawy. A to zakrawa na skandal hi hi. Oraz widok z okna za którym tęskno mi....






kwiat - H&M ok. 14 - 16zł
sweterek - second hand ok. 4zł
zegarek - 6zł
bluzka - second hand 1zł
spódnica - z bluzki asos sh 1zł + DIY

9 komentarzy:

  1. no nareszcie jesteś!
    czekam na stylizacje,nastawiaj samowyzwalacz i rób zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w Nowym 2012 Roku....czekam na stylizacje....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosia ma rację, nastawiaj samowyzwalacz i gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely and beautiful!!! nice pics too... following you now... hope you could visit my blog too.. kissess!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. chcę cię zaprosić do wzięcia konkursu, który organizuję na swoim blogu. można wygrać śliczną biżuterię. biżu nigdy dość :) www.daajaA.blogspot.com - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  6. wesolego nowego roku;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję:) :) :)

Autorka bloga nie odpowiada za treść komentarzy zamieszczonych przez czytelników