niedziela, 8 kwietnia 2012

KWIATY inaczej

Motyw kwiatów jest niezrównanym hitem sezonu. U mnie inaczej, dopięte do bolerka. Wszystkie trzy pochodzą z H&M.
Trzeba pochwalić je za ich sztywność, właśnie one z całej mojej kolekcji najidealniej sprawdzają się przypinane do włosów. Drugi plus za dobrą cenę, duży lub dwa małe zakupimy za 9,90zł.
Zestaw sprzed kilku dni, okazja: hasanie po przychodniach i szpitalach.













bolerko - Unisono
pomarańczowy kwiat - H&M 9,90zł
różowe kwiaty - H&M 9,90zł
rajstopy - Levante
buty - Wasak gift from my Mum
torebka - second hand 5,50zł
apaszka - second hand 1zł
koszula - second hand 1zł
spódnica - second hand + DIY skracanie, zwężanie 



12 komentarzy:

  1. ładny zestaw. Mam takie małe kwiatki z h&m również, tylko,że kremowe i czarne, ale chyba skuszę się na zakup takiego dużego, bo bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna spódnica i do tego te kwiaty :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wyglądasz, bardzo podoba mi się połączenie ciepłych kolorów z szarościami. Fasony wszystkiego również na wielki plus. Najlepsze z całości są: spódniczka oraz oczywiście kwiaty! Mam identyczne różowe i podobny duży, ale żółty. Muszę koniecznie spróbować dopiąć je kiedyś do ciuchów, bo jak dotąd występowały tylko we włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog! Wesołych! ;) Pozdrawiam

    www.pepperosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania wyglądasz przepięknie. Ale wolałam Cie w wydaniu z pierwszego kwiatnia! :*
    Buxziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. kwiaty i spódnica- miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny, wesoły look :) a spódnica prawie identyczna jak te kolorowe z mohito ;) super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pomyslowo:)
    http://tarura.blogspot.com/ serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. bolerko jest świetne:) cały zestaw bardzo fajnie się prezentuje:) i bolerko i spódnica i rajstopy:) dla mnie tylko kwiaty mogłyby byc w różnych odcieniach szarości:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję:) :) :)

Autorka bloga nie odpowiada za treść komentarzy zamieszczonych przez czytelników