piątek, 25 maja 2012

Nowości

W mojej szafie pojawiło się kilka nowych rzeczy. Między innymi żółta torba Mohito. Brakowało mi torebki w większym rozmiarze i żywym kolorku. 
Generalnie przygarnęłabym 80% kolekcji z tego sklepu. Jeśli kiedyś zacznę zostawiać swoje pieniądze w sieciówkach, to będzie pierwsze miejsce na zakupy.
Zaszalałam, kupiłam pomarańczową szminkę!:) Po dobrych wrażeniach z różową (choć trochę za szybko znika z opakowania), wybrałam pomarańcz z tej samej kolekcji.
Rzecz w kwiaty to kombinezon z ciuchlandu za około 14zł. Kombinezon jest czymś, co nie służy mojej figurze, wydaję mi się też niezbyt praktyczny, więc już prawie, prawie... jest sukienką. Nie mogłam go nie kupić, te kwiaty mówiły "zabierz nas stąd, zabierz" wiecie jak to jest;)








torebka/bag - Mohito 69,99zł
szminka - Kobo (ok. 15,99)
kombinezon w kwiaty - second hand ok. 14zł

24 komentarze:

  1. kombinezon jest przepiękny, i w połączeniu z tą torebka na Tobie będzie wyglądał dobrze

    nie przerabiaj go

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) za późno:) przeróbka jest niewielka, tylko rozprucie nogawek i zszycie "w spódnicę"

      Usuń
    2. szkoda ;] mam taką manię na kombinezony mimo że na siebie nie mogę go znaleść że takie cudeńka umiem docenić z daleka :)

      czekam na wersję ,,sukienka"

      Usuń
  2. Bardzo ladne jest ta torba i ma swietny kolor.Zolty i pomarancz to ostatnio moje ulubione kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. dałaś 14 zł w sh?? to poszlałaś!
    a torebka bardzo fajna,zazdroszczę Ci
    jestem ciekawa tego kombinezonu,tez ostatnio zakupiłam ,cału czarny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, takie ceny w sh to istne szaleństwo hi hi, wszystko przez te kwiaty, prawie identyczne mierzyłam w Top Secret ale za 149zł, tych za 14 nie mogłam zostawić obojętnie:)

      Usuń
  4. śliczna ta twoja nowa torebeczka:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely! I really like the bright colors:)
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. o też mam taką szminkę i całkiem ją lubię :) dobrze napigmentowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam, jedno pociągnięcie i kolor już jest:)

      Usuń
  7. Cuuudna torebka! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooooo proszę!Chcę już zobaczyć ten pomarańcz na Twoich ustach!:D;)
    Torebka świetna i czekam na kombinezono sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj wiemy wiemy! ;)
    Świetne łupy, torebka super!

    Dzięki za komentarz!
    Pozdrówka!
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka cudo tylko tak się zastanawiam, czy ta kłódeczka to tylko ozdoba, czy za każdym razem trzeba ją otwierać kluczem :) ?
    Markę Mohito też uwielbiam, mniej już ich ceny ... :)
    Szminka też fajna , ja podziwiając Twoje śliczne różowe usta po fazie na ostrą czerwień i delikatny beż zaopatrzyłam się w delikatny róż - zobaczymy jaki będzie efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście zamyka się na dwa zapięcia magnetyczne:):) chyba tez zaopatrzę się jeszcze w coś jaśniejszego:)

      Usuń
  11. piekna torebka, szkoda ze tej szminki nie widac w srodku

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kolor torby! pozdrawiam + obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ~Thanks so much for stopping by sweetie, I am your newest follower!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna torebka!

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kombinezon ma piękny kwiatowy wzór♥

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję:) :) :)

Autorka bloga nie odpowiada za treść komentarzy zamieszczonych przez czytelników