poniedziałek, 14 maja 2012

Wesele na Podlasiu i podróż z przygodami

Był wieczór panieński , było więc i wesele:) Z przygodami po drodze, które na szczęście dobrze się zakończyły. I nawet podzielę się z wami tą historią.
Tak, dobro jednak wraca do ludzi. Kiedyś znalazłam z mężem portfel ze standardową wypłata w środku i tylko kartą do bankomatu, cztery dni zajęło nam odszukanie właścicielki, która jak się potem okazało mieszkała dosłownie 200m od nas. Był też telefon w busie, ustalenie właściciela w tym przypadku to pestka. A teraz my, zgubiliśmy pokaźny komplecik dokumentów i już mniej pokaźną gotówkę. Do tego dowód przyszłego pana młodego!, nawet nie chcecie wiedzieć co przeżywałam.
Znalazca okazał się uczciwy, nawet za uczciwy, bo nie wypłacił sobie nagrody ale jeszcze go znajdziemy:) :)
A tu ja, zjedzona szminka i uśmiech na siłę. Mam nadzieje na lepsze zdjęcia z wesela, więc więcej wkrótce:)

Tylko nie piszcie mi, że oddanie portfela z wypłatą to mega naiwność (tak, tak znalazły się osoby, które powiedziały mi to w oczy) bo taka postawa mnie przeraża, więc lepiej zachowajcie to dla siebie.






sukienka/dress - Top Secret 150zł +  DIY poszerzenie rękawków
torebka/bag - second hand ok. 4,50zł
pierścionek/ring - New Yorker
buty/shoes - second hand 12,50zł
kwiaty/flowers - New Yorker + DIY

fot. Przemek

28 komentarzy:

  1. wiedzialam, ze ten zestaw bedzie piekny! cudnie wygladasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest śliczna i ta kopertówka! wspaniałe!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka.... taka wiosenna :))) No i do tego ten kwiat we włosach :))) Miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekałam na tą sukienkę :) jest śliczna !!! wyglądałaś bardzo dziewczęco i jakoś tak mi się z Alicją w krainie czarów kojarzysz w tej kiecce :)))

    Masz też absolutną rację że dobro wraca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już druga osoba pisze o Alicji, efekt nie był zamierzony ale i tak mi bardzo miło:):)

      Usuń
  5. sliczna sukienka! :)

    zapraszam na konkurs : http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No to widzę miałaś przygodę,że ho ho:)
    Śliczna sukienka,pięknie Ci w niej:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jestem pod wrażeniem tych weselnych i okołoweselnych przygód. :) A oddanie portfela to nie naiwność, a czysta UCZCIWOŚĆ - brawo! Uroczo wyglądałaś, bardzo podoba mi się sukienka i Twój makijaż!

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu jesteś bardzo pozytywną osobą- chciałabym Cię mieć w gronie moich najbliższych znajomych.Jesteś niczym wymierający gatunek.Bardzo szlachetny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)mam nadzieję że jeszcze nie wymierającym:)

      Usuń
  9. Piękna ta sukienka ( miałam ją w rękach ostatnio, jak byłam w Top Secret, ale jakoś tak wyszło, że odwiesiłam,bez przymierzania, a okazuje się, że cudnie się w niej wygląda ! ), ślicznie w niej wyglądasz ! Cały zestaw jest świetny, bardzo mi się podoba .
    A to co się wydarzyło - strasznie stresujące, całe szczęście, że wszystko potoczyło się dobrze i są jeszcze na tym świecie uczciwi ludzie !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sukienkę polecam, teraz widziałam nawet w niższej cenie, przede wszystkim bardzo starannie uszyta:) Policjantki stwierdziły, że w tych rejonach jeśli znalazł ktoś miejscowy to je odzyskamy - bo tam sami uczciwi ludzie:)

      Usuń
  10. pasek mi sie nie podoba-reszta: MNIAAAAMMMMMMM!!!!!


    dagakusnierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też bym oddała, już 2 razy oddałam telefon komórkowy ;) jestem zdania, że dobre uczynki wracają! Jak kiedyś ja coś zgubię to też będę chciała że trafić na kogoś uczciwego.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bym tylko pasek wymieniła :)
    kiecka ma świetny kołnierzyk i wzór oraz fason :)czyli wszystko :)
    mi kiedyś wypłacili kasę w banku w okienku,ale nie z mojego konta,tylko od osoby o tym samym imieniu i nazwisku/reszta się nie zgadzała/Zorientowałm się w domu,po wydruku. Poszłam do banku i się przyznałam,oddałam,ale dziwiło mnie to ,że jest to możliwe,nic tylko się bać !
    kiedyś z córką znalazłyśmy portfel,latałyśmy i szukały właściciela,zostawiły rowery pod blokiem i leciały na górę....a pan jakis taki bez entuzjazmu..
    :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam bardzo podobną sukienkę, też na ślub :). Tylko w wersji plisowanej, z cieńszego materiału.
    A dobro zawsze wraca. A jak człowiek traci wiarę w ludzi, okazuje się, że jednak jeszcze gdzieś są ludzie, którzy mają dobre serducho :).

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie Ci w tej sukience!!! jest śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka! Ślicznie wyglądałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  16. widze nastepna znajoma z szafiarek :) dziekuje za odwiedziny, zerknelam na twoje rozne posty , podoba mi sie i zostaje na dluzej! tutaj masz na sobie sliczna kiecke!
    jestem przekonana o tym, ze dobro powraca, nawet jesli niektorzy pukaja sie znaczaco w czolo,
    czy ty czasami nie jestes z Podlasia? takie swojskie klimaty w tle, czy tylko goscilas w naszym pieknym rejonie :) pozdrawiam,
    Ako

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardziej z Lubelszczyzny, na Podlasiu mam rodzinę więc czasem bywam:):)

      Usuń
  17. Jeśli istnieje możliwość oddania, to moim zdaniem nie jest to ani naiwność, ani jakieś bohaterstwo. Normalna sprawa jak oddychanie.
    Sukienka śliczna. Świetnie w niej wyglądasz. Ja bym zmieniła pasek na jakiś delikatniejszy (kolor). A kopertówki zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  18. WYGLĄDASZ REWELACYJNIE! Bardzo podoba mi się Twoja sukieneczka :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. ahh jaka piękna sukienka! ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna sukienka:)) A dobrych ludzi jest chyba całkiem sporo tylko mniej ich widać, bo zazwyczaj mówi się więcej o tych złych;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocza jest ta sukienka, w szczegolnosci kołnierzyk dodaje jej niezwykłego smaku.
    Pozdrawiam cieplo
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  22. cudnie wyglądałaś :)
    a co znalezionego portfela, postąpiłabym tak samo :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję:) :) :)

Autorka bloga nie odpowiada za treść komentarzy zamieszczonych przez czytelników