środa, 26 czerwca 2013

KONKURS - Pokaż mi swoje DIY

 
 Wraz ze Stabilo mam dla was konkurs. Szczególnie dla osób kochających DIY lub tych, którym w głowie kłębią się pomysły, ale jeszcze nie mieli okazji ich zrealizować:)
Tworzysz coś z niczego, ciągle coś majsterkujesz, lubisz jak otacza Cię kolorowa rzeczywistość?
Stripe up your life
Pokaż mi swoje DIY
Może to być cokolwiek (odświeżony mebel, bransoletka, przerobiony ciuch, coś z papieru, dekoracja domu itp.), nie tylko typowo ciuchowe przeróbki. Zaskocz mnie! Ważne by była to Twoja praca. Napisz też kilka słów czy jest to zrobione od a do z przez Ciebie, czy przerobione - wskaż te przeróbki. Możesz wysłać zdjęcia przed i po. Poszalejcie! Akceptuję do 5 prac DIY.

Uwaga!! Ze względu na bardzo małą liczbę zgłoszeń, wraz ze Stabilo przedłużamy termin do 16.07.2013 do godz. 13:59. Pokonajcie wakacyjne lenistwo i przyślijcie zdjęcie swojego DIY ! :)

Zdjęcia wysyłajcie na maila  lilaanaa@wp.pl  do 9 lipca 2013, godz. 23:59. 
Wyniki na blogu do 11 lipca, zwycięzcy zostaną poinformowani drogą mailową:)

Wygrywają dwie osoby:)
A nagrody to: pasiasta koszulka z zestawem Point 88 Mini
 Powodzenia! Czekam na wasze maile :)

10 komentarzy:

  1. Czy jedna osoba może wysłać jedno DIY czy więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o tej ważnej kwestii. Już uzupełniam post.
      Poszalejcie :) Do 5 DIY :)

      Usuń
    2. To poszaleję :) W takim razie wkrótce wyślę Ci maila :)

      Usuń
  2. fajny pomysł na konkurs, szkoda tylko, że Stabilo takie kiepskie nagrody zafundowało :) ale powodzenia biorącym udział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie. nie wiem czy chce mi sie walczyć o tylko 8 kolorów, bo to na tym najbardziej mi zależy :D
      ale dobre to niż nic wiec może spróbuje :D

      Pozdrawiam, Ola

      Usuń
  3. Kocham DIY! Dużo sama tworzę. Chętnie zgłoszę się do ciekawego konkursu :)

    Pozdrawiam gorąco, Aneta O.

    OdpowiedzUsuń
  4. no nagrody aż zachęcają do pracy

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję:) :) :)

Autorka bloga nie odpowiada za treść komentarzy zamieszczonych przez czytelników